Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Čokoládové vlasy :)

sobota 13. decembra 2014

Čokoládové vlasy :)

Ahojte!
Dnes Vám opäť prinášam recenziu. Tentokrát na výrobok, ktorý sa postará o Vaše suché a lámavé vlasy. Ide o regeneračnú masku na vlasy, ktorú nájdete na stránke www.kallosshop.sk. Myslím si, že nie som na tomto svete jediná, ktorá má takýto problém s vlasmi. Moje vlásky sú suchšie, veľmi lámavé a o končekoch sa nebudem vyjadrovať, pretože ma napadnú už len nožnice. A tých sa ja naozaj bojím. :(



Čo sa týka masky, tak to je jedna úžasná vec. Už to je tretí výrobok od kallosshop, čo budem chváliť- ale ja si neviem pomôcť. Všetky ich výrobky, ktoré som doposiaľ mala sú skvelé a som s nimi maximálne spokojná. Táto maska sa mi najviac páči pre jej čokoládovú vôňu. Musím sa priznať, že som ju neraz chcela ochutnať.  


Intenzívna čokoládová maska na suché lámavé vlasy. Obsahuje kakaový extrakt, keratín, panthenol a mliečne proteíny. Hlboko hydratuje a regeneruje vlasy, vyživuje ich a chráni. Vďaka aktívnym zložkám budú vlasy lesklé a ľahko česateľné. Použitie : masku naneste na umyté vlasy, presušené len uterákom. Nechajte pôsobiť 5 min. a potom opláchnite. 



Keď som prestala doslova "fetovať vôňu tejto masky, prišiel rad na umývanie vlasov. Hneď po prvom použití boli moje vlasy krásne lesklé- tak zdravo nevyzerali už veľmi dlho. Rozčesávanie bola jedna radosť, žiadna hrsť vyšklbaných vlasov a dokonca žiadne malé kúsky vlasov, ktoré by sa odlomili. Vlasy mi voňali ako čokoláda, tak som namiesto masky "fetovala" svoje vlasy. Mne táto maska veľmi pomohla a som šťastná, že som ju mala možnosť vyskúšať. Stojí len 1,59 eur- áno, ani ja tomu nemôžem uveriť. 


Aké masky na vlasy používate vy? Dúfam, že sa Vám táto recenzia páčila a že sa podelíte o svoje skúsenosti dole v komentároch. 
Nikoja

12 komentárov:

  1. Ta musí nádherněě vonět :). A ta cena je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tá musí byť perfektná!!! Ja som od kallosu doposial mala len latte masku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už mám tretí výrobok a veľmi si chválim :)

      Odstrániť
  3. Já zrovna teď používám kokosový olej. Vždycky si ho dám před umytím na 2,5 - 3 hodiny do konců vlasů, pak jdu umýt a pak jsou moje vlasy krásně vyživené :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom kokosovom oleji som počula veľa ale stále som si ho nekúpila :D už si to napíšem do poznámok a skúsim :)

      Odstrániť
  4. wow, toto vyzerá fakt úžasne, cena je úžasná, výsledok je úžasný a úplne cítim tú vôňu v nose! :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty máš ale krásne dlhé vlasy :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky a 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéj, naozaj ako sa ti z toho pekne lesknú vlasy. :) Ja ich mám tiež takéto dlhé, ale stále ako chemlon (v lete, aj v zime) a čím viac ich češem, tým väčší výbuch mám. :D
    Teraz mám zasadeného chrobáka v hlave, či sa rozhodnúť odskúšať Kallos alebo Aussie, keď obidve značky sú vychvaľované. :D
    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak skús najprv jednu a potom druhú :) ja chcem vyskúšať Aussie tiež :D :D takže si ho v blízkej dobe zakúpim :D a potom zistím rozdiel :)

      Odstrániť
  7. Já si zrovna koupila masku od Pantene :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)