Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Krásny lak za pár eur :)

piatok 22. augusta 2014

Krásny lak za pár eur :)

Ahojte!
Tie, ktoré ma čítajú už dlhšie vedia, že si veľmi rada lakujem nechty. Mám rada rôzne farby a nedám košom ani tým tmavším. Keď si nájdem viac času, snažím sa vytvoriť rôzne vzory, ktoré nie sú dokonalé, ale vyzerajú celkom dobre. Veľmi ma tešia laky, ktoré vydržia dlhšie a neolupujú sa hneď na druhý deň. A o takomto laku Vám chcem dnes napísať. 


Tento lak mám zo stránky www.kallosshop.sk, ktorá sa venuje predovšetkým profesionálnej vlasovej kozmetike, ale nájdete tam aj dekoratívnu či telovú kozmetiku. Konkrétne tento lak : Kallos lak na nechty High Gloss 164 nájdete TU.



Lak ma zaujal hlavne svojou fialovučkou farbou. Je to vodeodolný, rýchloschnúci a dlhotrvajúci lak. Balenie má 13 ml, čo je dosť veľké množstvo. Štetček rozotiera lak rovnomerne bez žiadnych prúžkov pri nanášaní. Kryje dobre už v prvej vrstve, ale ja som zvyknutá si dávať vždy dve vrstvy. Dlho čakať, kým vyschne, som naozaj nemusela.  Na nechtoch mi vydržal až 5 dní- ale bolo by to oveľa dlhšie- keby mi nepraskol necht. Podľa mňa je to super lak- vydrží dlho, krásna farba a nízka cena- len 1,59€. 


Čo poviete na tento lak a na jeho farbu? Aké farby lakov uprednostňujete Vy? Z tejto stránky mám aj iné produkty, ktoré patria k vlasovej kozmetike. Na články o nich sa môžete tešiť- budú čoskoro. Majte sa krásne. 
Nikola

12 komentárov:

  1. Krásna farba, prečo ja takú nemám? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je nádherná barva :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fialovú farbu zbožňujem a najviac lakov mám práve v nej :) Tento sa mi veľmi páči a hlavne máš nádherné nechty

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wáu, to je teda barvička, já mám doma dva fialový laky, jeden takovej letní a jeden na podzim :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokonalost a hlavne krasne nechty celkovo:)) mat take och

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jee ten je krásný a máš krásné pevné nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem Vám :) už také nechtíky nemám :/ musím zas vypestovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásná barvička :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezká barva.
    Nemám až tak dlouhé nehty, ale vždy mě naštve, když se mi ulomí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já to mám rovnaké :D teraz mám úplné malé nechty :/ :D

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)