Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Sérum na riasy- REALASH po 1. mesiaci :)

štvrtok 12. júna 2014

Sérum na riasy- REALASH po 1. mesiaci :)

Ahojte dievčence :)
Pred približne mesiacom som tu zverejnila príspevok o tom, že sa chystám testovať REALASH - účinné tekuté sérum na riasy. Lákala ma predstava dlhých a zdravých rias- tak som tento malý zázrak chcela vyskúšať. Ako som už písala v minulom príspevku, nemala som nikdy predtým šancu vyskúšať niečo podobné, pretože som nikdy nad tým neuvažovala. Moje riasy boli síce dlhé, ale neboli veľmi husté a silné. Trochu som sa bála toto sérum vyskúšať. Teraz som šťastná, že som sa na to dala.


Zo začiatku som sa každý deň po použití pozerala do zrkadla a pozorovala som zmeny. Prvé zmeny boli už po 3 dňoch. Riasy boli ako vymenené, nemyslím tým, že mi narástli a zhustli po troch dňoch, ale keď som nanášala riasenku, pekne sa s nimi dalo pracovať. Musela som prestať byť zvedavou a vydržať, keď som chcela spozorovať aj predĺženie a zahustenie. Naniesť si sérum na horné viečko pred spaním a potom pekne a sladko spinkať. Po pravidelnom používaní som si o 2 týždne všimla zmenu. Moje riasy boli pevnejšie a hustejšie. Nemohla som tomu uveriť. Takýto rýchly výsledok ma naozaj prekvapil. Dokonca sa mi mierne na končekoch natočili.  Pridávam fotku na porovnanie, i keď nafotiť tak podobné fotky je dosť ťažké, no, snažila som sa.



Som naozaj ale naozaj zvedavá na konečný výsledok po troch mesiacoch, keď tu zverejním príspevok a spoločne si to porovnáme. Sérum mi ale vydrží dlhšie, tak uvidíme, čo za vejáre to budem mať. Už teraz som nadmieru spokojná a naozaj neľutujem to, že som sa dala na takúto spoluprácu. Určite Vám tento produkt odporúčam a jedna z Vás bude mať možnosť vyhrať tento super produkt od REALASH v giveaway, ktorá sa onedlho začne. Teším sa na výherkyňu. Čo poviete na túto zmenu? Aj Vás oslovil tento produkt ?
Nikoj Ka

4 komentáre:

  1. Husté fakt jsou :)) taky testuji a jsem také spokojená

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som si všimla, že všetky blogerky sú spokojné :)

      Odstrániť
  2. mňa by zaujimalo že ked sa to prestane použivať či ten efekt stále pretrva:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem o tom urobiť príspevok- pár mesiacov po používaní :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)