Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Vyhodnotenie 1. giveaway :)

pondelok, 30. septembra 2013

Vyhodnotenie 1. giveaway :)

Ahojte :)
Tak a je to tu ! Tešíte sa na výsledky ? Ešte skôr ako vám ich prezradím by som uviedla na správnu mieru nejaké veci. V prvom rade sa vám chcem všetkým poďakovať za účasť v mojej giveaway. Veľmi ste ma tým potešili. Zúčastnilo sa vás presne 90- počítam aj komentáre za zdielanie. Komentáre zúčastnených som rozdelila na dve skupiny- kto si akú cenu prial. Ak ste nenapísali akú cenu chcete, zaradila som vám obidve ceny. Pod každý komentár som vám napísala písmenko ( buď K- kufrík alebo N- náušnice ) s číslom v akom poradí ste komentár pridávali. Neviem akou náhodou ale vyšlo to presne na polovicu - 45 z vás chcelo náušnice a 45 ďalších chcelo kufrík. Ako som už písala výherkyne vyberiem pomocou random.org. Myslím si, že to tak bude spravodlivé.

Takže cenu prvú- kozmetický kufrík vyhral komentár číslo K



Cenu druhú - náušnice vyhral komentár číslo N




Výherkyniam gratulujem a dúfam, že sa výhre potešia. Odoslala som im email, na ktorý čakám odpoveď s ich adresou, aby som vedela, kde mám výhry poslať. Ak sa mi výherkyne neozvú do 48 hodín- vyberiem nové výherkyne. Dievčatá, ktoré ste nevyhrali- nesmúťte- o mesiac tu bude zas nová giveaway. Prajem vám pekný a ničím nerušený deň.
Vaša Nikoja :)

4 komentáre:

  1. jeeeeeeej prvykrat v živote som dačo vyhrala :)).. už som ti odpisala na email, dakujem veľmi pekneee veľmi sa tešim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem! :) A už sa teším na ďalšiu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)