Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Topánočky do chladnejšieho počasia :)

štvrtok, 26. septembra 2013

Topánočky do chladnejšieho počasia :)

Ahojte :)
Krásne letné dni sú už bohužial za nami. Úžasné obdobie leto mi dáva zbohom a ja smutne čakám jeseň a potom krutú zimu, ktorú nemám rada. Už sa vidím celá zababušená v najteplejšej deke ako drkocem zubami. So zimou sa určite zvezie aj moja podráždená nálada- to bude "zábava". S príchodom chladu a mrazu treba zmeniť šatník a samozrejme aj obuv. A áno- dostávam sa konečne k cieľu príspevku. Rada by som vám ukázala nejaké moje obľúbené kúsky, ktoré sa mi najviac páčia. 



Áno, všetky majú vysoké opätky- sú predsa symbolom ženskosti, predlžujú postavu a formujú zadok. Niekedy si prídem ako žirafa, keď ich mám obuté. Vyzerajú ako hrozné utrpenie pre nohy, ale neverili by ste - naozaj sa v nich dobre chodí. Síce, netrúfla by som si ísť s nimi na nákupy- to by som prišla o nohy. Aj napriek tomu, že sa v nich dobre chodí -nenosím ich často. Radšej uprednostňujem niečo na nízkom opätku, pretože sa stále  niekde ponáhľam- hlavne zo školy na autobus. Pre istotu, aby som sa v nich niekde "nevytrepala", nosím ich najčastejšie do kostola.





Som si istá, že niesom jediná, ktorej sa páčia tieto topánočky. A čo vy ? Trúfnete si na vysoké opätky ? Dúfam, že sa táto moja malá zbierka bude rok čo rok zväčšovať.
Vaša Nikoja :)


16 komentárov:

  1. mne sa páčia tie oranžovo-hnedé <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny jsou nádhernéé :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa najviac páčia tie čierne vzadu, škoda že nemajú vlastnú fotku :/ Nie sú to náhodou Lita's? Po tých moje srdce piští už riadne dlho. :D Inak ostatné topánky sú na mňa trocha moc, alebo teda nie sú niečo, čo by som nosila. Možno výnimočne keby nepršalo, lebo ten semiš, no neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi pekne su každe maju niečo do seba, tiež si rada niekedy obujem vysoke ale nikdy v nich nemožem vydržať lebo mam krče v nohach ach:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to škoda :/ niekedy mám krče aj ja :(

      Odstrániť
  5. pěkné botičky, já jsem konzerva, tak na mě možná trochu víc barevné, ale jinak super:-)

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super topanocky, kde na ne chodis? :)) mne sa najviac pacia tie hnede a ruzove, ale netusim, ci by som v nich vedela chodit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni:-), opravdu moc pěkná sbírka:-))
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)