Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Obľúbené blogerky :)

piatok, 20. septembra 2013

Obľúbené blogerky :)

Ahojte :)
Dnes som sa tak zamyslela , aké je ťažké začínať blogovať úplne od nuly. Snažíte sa ako môžete a skoro žiadna odozva. No nesmiete sa vzdať. Vďaka blogu som spoznala veľmi dobrých ľudí, ktorí ma podporujú. No, spoznala som ľudí, ktorí vám nedajú šancu ani začať. Mojou inšpiráciou sú bloggerky, ktoré sa nevzdali a dokázali sa dostať cez ťažké začiatky. Sledujem ich príspevky skoro každý deň a veľmi sa teším, keď pridajú nový. K blogovaniu ma priviedla moja kamoška, ktorá sa venuje blogu už niekoľko rokov a veľmi ju to baví. Má naozaj krásny a prepracovaný blog. Stále sa dokáže potešiť novej čitateľke. Strašne veľmi mi pomohla a stále pomáha. Robí veľa zaujímavých súťaží, kde môžete vyhrať naozaj kvalitnú kozmetiku. Hovorím o Ike K a jej blogu, ktorý si môžete pozrieť TU.




Ďalšou mojou obľúbenou blogerkou je Lenka- jej blog si môžete pozrieť TU. Lenka je pre mňa úplne cudzia osôbka, ale mám ju strašne rada hlavne preto, lebo pomáha blogerkám začiatočníčkam (čiže aj mne). Obdivujem ju, pretože nepatrí medzi bloggerky, ktoré človeku nedoprajú a neprezradia nič- ona dokonca natočila aj videá, len aby nám (žačiatočníčkam) pomohla. Môj obdiv jej patrí aj kvôli tomu, že študuje informatiku- ja by som sa na to nedala (viem aká to je makačka, keďže priateľ ju tiež študuje). Je to zatiaľ najmilšia blogerka- akú som tu na blogoch stretla.




Treťou obľúbenou blogerkou je Dulce Candy- jej blog nájdete TU. Je to zahraničná blogerka, ktorá je veľmi úspešná. Pridáva príspevky kde môžeme nájsť zaujímavé líčenia a hlavne úžasné outfity. Blogovanie ju neprestalo baviť ani po založení rodiny. Taktiež pridáva príspevky z jej ciest po rôznych krajinách. Naozaj dobrá blogerka, ktorú sa oplatí sledovať.





Dúfam, že si pozriete blogy týchto skvelých blogeriek a pochopíte o čom píšem. Na ich blogoch nájdete mnoho zaujímavých vecí. Samozrejme, mám viac obľúbených blogeriek, s ktorými vás zoznámim v inom príspevku. Verím, že aj môj blog prejde aspoň tie ťažké začiatky a bude sa mu dariť. Chcem sa týmto poďakovať všetkým svojím čitateľkám- naozaj som rada, že ma sledujete a píšete komentáre. Tak mi držte prsty.
Vaša Nikoja :)

5 komentárov:

  1. Ahoj Nikolka, s blogmi to je tak, podľa mňa je to všetko tímová práca. Presne to čo si spravila teraz Ty, ak niekomu dávaš bude ti dane. V celom živote to tak chodí, ak dávaš dostaneš. A keď vždy len čosi očakávaš, dostaneš len do času a potom to toho druheho raz prejde...pomáhať si treba.Blog maš krásny zaujímavý, aj ja vo vyššom veku si tu stále niečo najdem :-) trpezlivosť ruže prináša, len tak ďalej. Tiež som v začiatkoch mala chuť to trikrat vzdať, najmä ak mi napísal nejaký anoným nechutný a nohypodlamujúci komentár, niektoré som ani nevymazala len slušne odpovedala nech sa aj on predvedie čo dokáže ... Aj to ma vycibrilo a teraz už mam presvedčenie a dobrý pocit z ľudí ktorí si vážia že aj u mňa môžu vždy najsť niečo čo poteší, a postup pre začínajúcich, ktorý veľmi pomôže tak ako to pomohle mne v mojich patchworkarskych začiatkoch. Tiež mam svoje veľmi obľúbené blogy kde chodím často, aj na ďalšie by sa oplatilo, no pre nedostatok času sa všetko prejsť neda. Takže Ti prajem veľa trpezlivosti a nech sa blog krásne rozrastá. Pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem vám :) Veľmi ma tešia vaše komentáre :)

      Odstrániť
  2. 1.blogerku jsem neznala, jinak ty zbylé znám a mám je moc ráda

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenku čítam, mám ju ako blogerku rada. Tú druhú nepoznám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)