Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Meninkový deň :)

nedeľa, 1. septembra 2013

Meninkový deň :)

Ahojte :)
29. august- môj meninkový deň. Týmto chcem popriať- aj keď trochu neskoro- všetko najlepšie k meninkám čitateľkám Nikolkám :) a zároveň sa poďakovať za blahoželania ľuďom, ktorým na mne záleží. Zatiaľ som nejak veľmi neoslavovala, pretože bol štvrtok, ale dnes to určite napravím. Takisto som pozvaná na narodeninovú oslavu svojej veľmi dobrej kamošky, tak dúfam, že dnes večer nedopadnem zle. Dostala som veľa darčekov, ktoré ma veľmi potešili- rozhodla som sa však, že vám ukážem len dva, ktoré mi urobili najväčšiu radosť. Prvým darčekom bol priateľov príchod s kytičkou ruží. Cestoval celý deň z Bratislavy, aby ma uvidel a dal mi darček- ♥ . Milujem kvety a hlavne červené ruže. Takže sa nedivte, že táto krásna kytička mi urobila nesmiernu radosť.


Druhý darček som dostala od cudzej osôbky ako odmenu, pretože som sa stala jej 100-stým čitateľom. Keď som ráno pozrela, čo je nové na mojich obľúbených blogoch- zaujal ma príspevok s názvom 100-stý čitateľ. Klikla som a hneď som zbadala odkaz na môj blog. Veľmi ma to potešilo, pretože som niečo takto "vyhrala" prvykrát v živote. Ešte viac ma potešilo, keď som si prečítala, čo dostanem- ňou vlastnoručne vyšívanú kozmetickú taštičku, ktorá sa mi páčila už predtým. Táto milá blogerka mi ju ušila a osobne priniesla domov. Takto vyzerá moja "meninová výhra" :


Táto blogerka je veľmi dobrý človek a má naozaj krásny blog- budem rada ak si ho prezriete. A ak vás zaujme rovnako ako mňa- rozhodne sa staňte jeho čitateľkami- http://mery1313.blogspot.sk/ :)
Vaša Nikoja :)

14 komentárov:

  1. Gratulujem ti :-* myslela som na teba, akurát na meniny ale nejak som v ten deň nemala čas nikomu písať a blahoželať :)
    a ja som tiež Nikola :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak si teda blahoželajme navzájom :) nech sme stále krásne a uspešne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow it's a nice flower bucket and a nice pouch also. i am happy for u too. actually i have used a translate so i can understand a little about what u have written. but some of word can't translate such as môj meninkový, neloslavovala and so on... so i just guessing the meaning.. Lol

    i have followed u in GFC and bloglovin. hopefully u wanna to follow me back.

    http://ulimayang.blogspot.com


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paaanečku Nikolka, tak v prvom rade ta kytička je fantastická a ešte od naj miláčka, no suuuper :-) A ja som si ani nespomenula že si mala meninky, ach...mrzí ma to a tak aspoň dodatočne Ti želám všetko najlepšie veľa šťastia a zdravíčka :-) Si strašne milá a krásna slečna, rodičia musia byť na Teba veeľmi pyšní. Som nesmierne rada že sa ti taštička páči a teší ma aj to milé prekvapenie pozvanie na kávičku a tak som Vás spoznala ako perfektných ľudí, snaď aj vy niekedy príjmete naše pozvanie :-) Krásne dni prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som taktiež rada, že som mala možnosť vás osobne spoznať :)Bolo to veľké prekvapenie :) Ospravedlňujem sa, že sme neboli vôbec pripravení na návštevu - ale bolo to super :) Taktiež ste perfektní ľudia a som rada, že som vás spoznala :) Určite sa ešte uvidíme :)

      Odstrániť
    2. Draha Nikolka, pridávam ešte jeden postreh z Tvojho daru pre nas. Ide o tu Tibetsku hubu, už druhýkrat ju pijeme a je suuuuper, mliečko sme si doniesli po prvýkrat z mliekomatu zo Sniny, no bolo úplne sklamanie :-( takmer polovica v ňom bola voda, predstav si to, ani sa mi to nechcelo veriť...sila...asi tam zavolám ako nas chcu oklamať :-( a dnes už Janko išiel natankovať do Belej, som zvedava ako to dopadne tam. Ďakujeeeeeem.

      Odstrániť
    3. Som rada, že vám chutí :) Viem, že by tá huba potrebovala ozaj kvalitné mlieko, ale ja používam aj obyčajné trvanlivé :) Ona to znáša v pohode a rozmnožuje sa aj tam- takže jej to nevadí. Dúfam, že vám huba pomôže :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)