Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Gifts for me :)

pondelok, 16. septembra 2013

Gifts for me :)

Ahojte !
Škola už začala a beží v plnom prúde. Práve včera som podpisovala záväznú prihlášku na maturitnú skúšku. Ide sa maturovať- nie flákať. Musím to teda zobrať zodpovedne ak chcem, aby som sa dostala na vysnívanú školu. Neviem si predstaviť ako odídem zo školy od spolužiakov. Sú to najlepší ľudia akých som mohla stretnúť- budú mi nesmierne chýbať. Takže tento rok si užijeme veľa zábavy. Tento príspevok však nemá byť o škole i keď, musela som tým začať. Keď sa opäť po najlepších prázdninách začala naša milá škola, neboli sme v triede kompletní. Moja kamoška Timea si užívala prvý školský týždeň v Londýne. Jej návrat nás potešil a to hneď dvojnásobne. So sebou nám priniesla mnoho darčekov, ktoré nám priniesla v krásnych taštičkách. 


Veľmi som sa potešila obsahu taštičky. Samozrejme, nemohla v nej chýbať pohľadnica z Londýna ( každý miluje Londýn).


Dostala som aj 6 párov maličkých náušníc. Sú nádherné, ružovučké. Aká maličkosť dokáže človeku urobiť radosť. Naozaj ma veľmi potešila.


Posledným kúskom z taštičky je strieborná sovička, ktorú som vždy chcela. Milujem šperky s motívmi sovičiek. 


Timea nebola jediná, ktorá mi priniesla darček- aj moja kamoška Frederika mi priniesla pekný náramok. 




Darom sa veľmi teším a zároveň ďakujem kamoškám, ktoré si namňa spomenuli. Mám rada svoje dievčatká :)
Vaša Nikoja :)

6 komentárov:

  1. Nikolka želám úspešné zmaturovanie a splnenie sna o škole :-) Neboooj o spolužiakoch, život ide ďalej a Vy sa môžte trebars aj každých 5 alebo aj...skôr stretávať (ako aj my :-) aj iní ) a stretnutia budú o to krajšie a hlavne vzácnejšie. Darčeky sú rozkošné a taštička naj. Krásne dni prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne dary ti priniesla. Z čoho ideš maturovať a kam sa chceš dostať potom?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Idem maturovať z biológie, chémie a fyziky :) Chcela by som ísť na medicínu ak sa mi to podarí :)

      Odstrániť
  3. Krásny blog! :) Ak chceš navštív aj moje:
    www.ourfashiondiaries.blogspot.sk

    www.nicollemagat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)