Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Fotenie č.2 :)

pondelok 23. septembra 2013

Fotenie č.2 :)

Ahojte :)
Dnes som sa rozhodla, že pridám krátky príspevok o dnešnom fotení. Keďže sa škola rozbehla v plnom prúde- nie je veľa času na zábavu a rôzne aktivity s priateľmi. Každý sa len učí a učí- tlačí vedomosti do hlavy. Ale ja som si predsa našla čas a splašila som kamošky- aby sme nafotili nejaké fotky. Minulé fotenie sa vydarilo, tak sme experimentovali zas a splašili sme kamošku Evu. Najprv to malo byť len úplne obyčajné fotenie- no neskôr sme sa rozhodli, že ma kamoška Frederika nalíči. Výsledok sa mi veľmi páčil- premenila ma z nevinného dievčatka na trošku neslušnejšie dievčatko- (červený rúž, dymové líčenie, nový účes a dokreslené znamienko). Fotky sa vydarili a tak vám tu nejaké pridám nech uvidíte náš výtvor.







Slušné dievčatko vs. neslušné dievčatko. Dúfam, že takýchto fotení bude mnoho, že sa nám neminú dobré nápady a že fotky budú pekné, tak ako tieto.
Vaša Nikoja :)

6 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)