Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Balíčky z Rimmelu :)

streda, 4. septembra 2013

Balíčky z Rimmelu :)

Ahojte !
Dnes som sa rozhodla, že pridám krátky príspevok ohľadom mojej výhry z Rimmelu. Už som tu mala nejaké príspevky o produktoch tejto značky - recenzie, ale tento príspevok bude o niečom inom. Mnohé z vás vedia ako to chodí na Rimmel stránke - poctivo som zbierala body ( karmu) a vyhrala som balíčky za mesiac jún a štvrťrok. Keď som sa to dozvedela, bola som nadšená - veď dva balíky v hodnote 35 eur vám doma nespadnú len tak z neba. Tak a tu je moja výhra. Prvý balík za mesiac jún obsahuje makeup STAY MATTE a k tomu púder, špirálu LASH ACCELERATOR, rúž COLOUR SHOW OFF LIPSTICK a očné tiene TRAFFIC STOPPING SHADOW.


Druhý balík za štvrťrok obsahoval makeup MATCH PERFECTION a k tomu púder, špirálu LASH ACCELERATOR, rúž COLOUR SHOW OFF LIPSTICK, očné tiene GLAM'EYES QUAND EYESHADOW a ceruzku na oči EXAGGERATE WATERPROOF EYE DEFINER.


A tu je moja výhra celá pokope. S touto značkou som veľmi spokojná a dúfam, že sa moja zbierka produktov Rimmel London bude len rozširovať.


Dve rovnaké špirály- jednu som podarovala mojej sestre. Rúže sú v odlišných odtieňoch - veľmi sa mi páčia. Nabudúce sa môžete tešiť na recenzie o jednotlivých produktoch.
Vaša Nikoja :)

6 komentárov:

  1. Suuuper balíčky Nikolka, su tam perfiš veci na každodennú potrebu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé tak to je super :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. i want that rimmel *_*

    visit my blog ^_^
    www.LuchLuchCraft.com

    My online store ^_^
    www.TokoLuchLuchCraft.biz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)