Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Slnečný deň :)

nedeľa, 8. septembra 2013

Slnečný deň :)

Ahojte!
Dni ubiehajú ako voda- som žiačkou maturitného ročníka a nejak si to ešte neuvedomujem. Blíži sa moje neobľúbené obdobie - mnoho dažďa a neustála zima. Dnešok je však pre mňa obrovským prekvapením. Slnko a teplo ma donútili vyzliecť mikinu a prezliecť sa do niečoho letného. Dostala som chuť spraviť si nové ombre nechtíky. Zvolila som si zeleno- čiernu kombináciu- zelenú ku končekom nechtov. Použila som takéto laky :


Tradičná metóda s hubkou nesklamala. Nedokonalosti som odstránila odlakovačom a pazúriky boli hotové. Veľmi sa mi páčia a patria k mojim obľúbeným. Určite si takéto nechty spravím aj nabudúce. 



Takto "nahodená" som navštívila svojho priateľa. Čakalo ma tam malé prekvapenie- Salemko ( aspoň ja som ho tak pomenovala). Salem je malé čierne mačiatko, ktoré som si hneď obľúbila. Celé poobedie som sa s ním hrala. Milujem mačky a všetky mačkovité šelmy- som do nich blázon. Vydarili sa aj nejaké fotky- o ktoré sa chcem s vami podeliť. Tu ich máme: 




Fotky mňa a mojich miláčikov, ktorých nadovšetko milujem. Dúfam, že takéto krásne dni nikdy neprestanú a bude ich čim ďalej tým viac.
Vaša Nikoja :)

9 komentárov:

  1. To vypadá zajímavě ty nehty :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) krásne fotky a ešte krajšie nechty:) .. bola by som rada ,keby si sa prišla pozrieť ku mne na blog:) WeLoveSimplicity

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nikojka, krásny blog, si ma príjemne prekvapila :) veľmi chytľavé, dobre sa to číta,len tak ďalej, teším sa na viac takých krásnych príspevkov :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)