Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: 1. Giveaway

utorok, 27. augusta 2013

1. Giveaway

Ahojte !
Dnes som sa rozhodla, že urobím menšiu giveaway a dve z vás urobím šťastnými výherkyňami.















V tejto GIVEAWAY môžete získať :
1. Kozmetický kufrík
2. Krásne náušnice


Podmienky !
1. Sledovať môj blog cez GFC ( Google Friend Connect )- VEREJNE
2.Sledovať môj blog na facebooku - TU
3. Vybrať si cenu
4.Do komentára napísať svoj email
5. +Ak budete zdielať túto giveaway a pošlete mi link (blog, facebook, bloglovin) - môžete pridať ďalší komentár











Giveaway bude trvať do 30. septembra - Výhercov vyberiem pomocou random.org 






171 komentárov:

  1. nadherne :)

    sledujem všade, vyberam si naušnice
    email: lifewithstyle@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne náušnice, preto si vyberám práve ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem cez GFC aj Fb
    Vyberám si kufrík :)
    a môj mail je: veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nikolka krásna GA nedalo my nezapojiť sa :)
    Sledujem všade aj na Bloglovin :)
    Ak sa náhodou na mňa šťastie usmeje taj je mi jedno ktorá to bude výhra obe sú super :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dakujem za tip ;)

    som v GFC a zdielam na FB: SunnysScrapWorld:) sonulienocka@gmail.com

    kufrik by sa mi hodil, ale nausnicky by mi spravili radost tiez :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Lenka Ďurčeková
    FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    cena: kufrík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem ako na GFC, tak aj na FB a cez bloglovin´
    páčia sa mi náušnice, tak si prosím tie :)

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem všade ;)
    chcela by som náušnice:)
    galandova.evka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Aleachim15
    FB: Michaela Loffler

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: kiscsillag
    FB: Kinga Csányi
    Email: kinga.csanyi@gmail.com
    cena: kufrík

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC:Lucia Sedliaková
    FB:Luccie Bauer
    email:lsedliakova@gmail.com
    Ako cenu by som chcela asi kufrík, ikeď ani náušnice nie sú zlé.
    A ďakujem za pozvanie! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gfc:lola181, fb:nikola banárová
    tie náušnice sú prekrásne

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem za pozvanie! :)
    Sledujem cez GFC :)
    Lajkujem na Facebooku :)
    Vyberám si náušničky, snáď sa na mňa usmeje šťastie :)
    lyanellebeast@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    kufřík:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC : Miška
    FB: Miška Pavlíková
    misa.pavlikova15@gmail.com
    Naušničky

    Zucastni se i mé soutěže. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1. děkuji za pozvání ;-)
    2. GFC jako gleys, FB jako Káče Školudíková
    3. ceny máš moc pěkné, ale momentálně by se mi asi více hodil kufřík :)
    katka.sk@seznam.cz (www.gleysishere.blogspot.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1.GFC:dominika sedliakova
    Fb:Dominika Sedliaková
    email:ddbauer2@gmail.com
    Kufrík

    OdpovedaťOdstrániť
  18. 1. GFC- Kristína Armstrong
    2.FB- Kristína Nemilá
    3. Vybrať si cenu-prvú
    dakujem za pozvanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na fb som zdielala: https://www.facebook.com/dominika.sedliakova.7

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduji jako ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    vybírám si kufřík
    email: zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sdílím na FB: https://www.facebook.com/zm.prodej/posts/330806307055588

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sleuji jako BB
    FB: nemám :-(
    Kufřík i náušnice :-D . Ne je mi to opravdu jedno,oboje je nádherné.
    Na mém blogu v Menu je napsaná tvoje GA :-)
    BB

    OdpovedaťOdstrániť
  23. e-mail : bibiw@seznam.cz
    pinkkballerina.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nausnic mam doma hodne, takze ja jsem pro kufrik :-) marcakova.radka@seznam.cz ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. paneska.sulanova@gmail.com
    Ja si vyberám náušničky.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Pěkná GA, děkuji za pozvání! :-) ..Moc by se mi líbily ty náušnice. ;) ..Vše splňuji.
    Dianahauptova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. missdorixdd@gmail.com
    Vyberiem : kufrík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. carodejnica@gmail.com
    vyberam si kufrik

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Děkuji za pozvání :)
    Kristynaslapakova@seznam.cz
    více se mi líbí kufřík ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj:-)
    Sleduju přes GFC i FB:-) (Kateřina Kanioková)
    kaniokova.katka@seznam.cz
    Ráda bych vyhrála kufřík!:-)
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sleduju tě přes GFC i FB.
    domusest@seznam.cz
    A chtěla bych kufřík ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. ahoj :)
    sleduju tě přes GFC jako Ki Ty a na FB jako Kristýna Váchalová :)
    obě ceny jsou moc krásné, ani jedna by mě neurazila :) ale spíše se přikláním k náušnicím
    kristynavachalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. msutkova@gmail.com
    Obe ceny sú pekne, ale asi náušničky o trochu viac =)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. sleduji :)
    chtěla bych kufřík
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Sleduji na fb i přes gfc a bloglovin
    eliota@centrum.cz
    vybírám si naušnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. sdílím tady: http://giveaway-seznam.blogspot.cz/2013/08/belles-fleurs.html

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sleduji:)
    anda.v@email.cz
    vybrala bych si náušnice

    OdpovedaťOdstrániť
  38. páčia sa mi náušnice... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Moc by se mi líbil ten kufřík!! :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji přes GFC jako Lucie.F
    FB nemám :(
    A líbí se mi moc oboje, ale více využiji asi kufřík.. :)
    Fiserova.C@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Kristynachd
    na fb jsem : Kikush MaĐerová
    kikinamaderova@seznam.cz
    líbí se mi kufřík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sleduji,na fb jako Netty Pleštilová.
    Ráda bych kufřík:))
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Splnené :)
    Vyberám si kufrík :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Děkuji za pozvaní sleduju blog a fb
    jiule3333@gmail.com
    kufřík :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Vše splňuji.
    Na fb jako Nicole Zdařilová
    A více mě zaujal kufřík :)
    Email: nicole.zdarilova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Sledujem aj GFC aj FB - pod menom Veronika Rusnáková:)
    Páči sa mi výhra číslo 1 - kufrík
    Snád nevadí, že som Slovenka, nepísala si či ano, či nie.
    A môj email je: piece10ofmepie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Díky za pozvání na giveaway, ráda se zúčastním a zároveň tě zvu i na svou giveaway ;) Sleduju tady i na FB jako Dullsinea. Moc se mi líbí ty naušničky. Email je StochlovaAdela@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Ahoj, jsem ráda, že jsem tvůj blog přes blogerky.cz objevila. Sleduji tě a na FB mám jméno Anežka Koroze:)
    Víc by se mi asi líbil kufřík:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. A sdílím u sebe na zdi:

    https://www.facebook.com/anezka.polakova.18

    OdpovedaťOdstrániť
  50. 1. GFC - Lehnertova.Eva
    2. FB - Eva Lehnertová
    3. Cenu číslo 1 - kufřík
    4. Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Druhý komentář za sdílení: http://czechgiveaways.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html
    1. GFC - Lehnertova.Eva
    2. FB - Eva Lehnertová
    3. Cenu číslo 1 - kufřík
    4. Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Moc se mi líbí náušnice :)

    vendelin1989@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC - Veronika, FB - VeRonika Zorská
    mám dilemu! :D neviem, ktorá cena sa mi viac páči. náušničky milujem, ale aj kufrík by mi veľmi pomohol :) takže ak sa mi náhodou podarí vyhrať, výber ceny nechám na teba (alebo na náhodu - čo mi ostane, obidve veci ma potešia)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Náušnice sú krásne :D
    kubincova.kajka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Všude sleduji, vybrala bych si náušnice :).
    vedralova.hana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. jééj krásne sú aj náušnice aj kufrík ,ale skôr by som chcela kufrik ten je úžasny :) aj viem ako by som ho využila :)
    juliana.copova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Splňuju :) FB: Monika Halamková :)
    líbil by se mi kufřík :) mon1999283@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. cabin.crew.slovakia@gmail.com
    nausnice

    OdpovedaťOdstrániť
  59. wamelka@seznam.cz
    kufřík
    P.S.: Přišla mi od tebe pozvánka do giveaway mailem, tak to zkusím a děkuji za pozvání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Vyberám si náušnice :)

    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Sleduji. :-)
    Vybírám si ten sladkej kufřík. :-D

    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Podmienky !
    1.Sleduji :) ..pořád :)
    2. mám přidáno i na FB :)
    3. moc se mi líbí kufřík takže bych si vybrala asi ten ...ale náušničky jsou taky moc pěné ...
    4. lan.m@seznam.cz

    Jinak máš moc pěkný blog :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Sledujem ta :)
    páči sa mi aj ten kufrík ale vyberám si náušnice
    zdenulik84@azet.sk

    máš krásny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Naušničky:) Jsou moc pěkné
    FB: Zdenka Kadlecová
    kadlecova.zdenka@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Tie náušnice sú krásne :)
    durackova.dominika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. páči sa mi kufrík a sledujem :)
    sisa2217@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Splňuji :) a vybrala bych si náušnice
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. GFC: Kateřina Šusterová
    Facebook: Kačí Šusterová
    náušnice :)
    E-mail: Susterova.Katerina@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Krásna giveaway a ešte raz ďakujem za pozvanie.
    GFC ako An Len
    FB ako Andrea Lenhartová
    naušničkýýý :)
    nalensworld@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. splnené :)
    poprosila by som náušnice

    email: vevushka57@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Selduji oboje.:))
    aria.montghomery@gmail.com
    a vybrala bych si náušničky.:))

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Sdílím zde: http://svetodkazu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Strašně moc se mi líbí ty náušničky! Úplně se mi z nich tají dech.

    runa.ars@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Sdílím: https://www.facebook.com/mitinka/posts/10200318263630262 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Sleduji jako Jana Pfeiferová
    vybrala bych si náušnice, ale obě ceny jsou moc pěkné
    janicap@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Sdílím na blogu http://worldbyjanicap.blogspot.cz/2013/09/life-with-style-first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  77. kufrík by bol super :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Krásna GA :)

    SLedujem cez GFC
    Likujem na FB
    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com

    Kufrík

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)